2017年8月1日星期二

蛋牛治


無靈感呀 ! 寫唔到呀 !  成日迫人吃蛋牛治. 

等我遊遊蛛網先看一看有什麼趣聞. 又想睇我作故仔, 你都無打賞又無按 LIKE俾 人....

無按 like 俾我, 我就是沒心機去作故仔. 反正都無人睇...

我剛剛遊了網找工.  嘩 ! 有份荀工 ,  巧高人工喎.  按現時加薪幅度要五年後都未必有這份糧.

份糧都幾岩我可惜我一返工就要請假...笑話呀 ! 同你講笑話.......識笑返未呀 !?

你地都知我特別多事, 而家份工最好就是隨時也可以放假, 只要你有大假在手.

而家忙甩轆點會想去找新工呀 !   我只想平平安安月頭第一日就有糧出. 

份 PROJECT 做了60% 啦 ! 佢地真係指意我一個人做晒.......淚 !雖然 COPY AND PASTE 但都要讀好多字架........

佢實話我自已攞來的.


2017.08.01


沒有留言:

發佈留言