2017年8月5日星期六

菜炒米



我都知男生要吃大碗飯才飽肚又怎可以常常叫他陪我吃米粉呀 ! 米線呀 ! 湯河粉呢 !

真係有點難妥了他...佢 ! 點會肯陪我吃呀 !

菜炒米......嘻嘻 ! 今日無同他一齊去街要留家做功課呀 ! 今日按 copy & paste按到手軟.

今日唔陪他唔知要不要寫悔過短訊 !?  又唔知他會否借 DDDD 耳要我大出血 ....罸我 !?

我多數自已一人時才吃這些簡簡單單的湯粉. 

無計啦 ! 自兒時開始就愛上...無湯米不歡.

都不知是誰教我愛上吃粉類食品. 

其實, 我不知幾善解人意, 你見那些食物相多數都唔係我食架.  

明未呀 !


2017.08.05

菜炒米 :
材料  : 東莞米粉, 韓國椰菜, 本地九菜, 本地蔥, 日本紅蘿蔔, 健美豬. 


沒有留言:

發佈留言