2017年8月6日星期日

有點運氣這生遇上了我



我就是欠一點運氣 , 衰貪玩又給他捉個正著 !  攪壞了他煲滷水....

擺在我的麵前滷水挑剔它味太濃又話它陳年滷水合不合衛生標準 ?

擺在我的麵前滷水挑剔它味太淡, 又話它滷水自已家用鼓油加四川花椒、八角、桂皮整也成 !


我沒有珍惜,等我失去的時候就唔捨得他離開我生活的範圍... 

曾經教落的是什麼 !?

他教我時候沒有好好聽懂,  他辭工不幹了 !  有好路數又唔帶我走....正衰人一名

敝 ! 原來幫我揹黑鑊被老闆辭退了......

其實,  他就是有點運氣這生遇上了我. 好啦 ! 在床底摷個盒仔出來同他合股打造飲食皇國.

其實,  我阿爺那一代曾經是御廚, 在個盒仔找埋阿爺本食譜某一頁出來益佢.

任你遇上有多少個人, 遇上這個肯無條件給你 SHARES 的人 !! 多好運氣呢 !

呢喃? 呢喃? 呢喃? 呢喃?

她曾經在食店工作也是一間飲食店舖小股東.

嘻嘻.......純粹創作 ?真人真事改編 ?

唔知呢 !?

雪 - 2017.08.06








 


沒有留言:

發佈留言