2017年8月17日星期四

遺失了耳線




等車等了半粒鐘, 左手挽住個靚手袋, 右手一大包一細包食物, 日用品.

佢地呢 ! 唔忙都唔來 whatsapp ....又要準備百達通錢包上車又要拿住個電話回覆...覆得慢了點重要打電話來, 架車又來啦 !   唔理理住按熄個電話我點都要上車先. 最衰遺失了耳線又沒用藍芽. 

要不, 走了架車又要等運到.

返到家急急忙忙 call 返佢囉,  好小氣地說我cut佢線。咩事呀! 

有咩事call得我咁急...

問佢又話無什麼特別事,佢又發悔氣早就說好了說我我沒裝載.忘記了特別日子。 

轉頭又話忙緊收我線。

應承他的什麼呢!真係唔知。。。

晚一點再找他看他忙完未。。。

雪 
2017.08.17

沒有留言:

發佈留言