2017年8月8日星期二

借車俾人笑


等佢兩個飲過夠.  飲埋我嗰份因為我準備了同朋友借架車車出去威威.


所以,  一定不可以飲酒我唔會做犯法的事, 飲了酒俾差人叔叔捉到就甩不到身.  壞了我良好的駕駛技術.   

佢倆人幾衰格,笑我駛駕車出來, 危害別人生命同財產....誇張 !

當眾宣佈不坐我車喎...驚我會撞到路人甲.  剷到路邊小動物而翻車總之什麼危險情節都幻想晒出來...

又在大聲笑大聲說, 我唔撞人,別人也會撞我...因我在快線下一定似蝸牛爬行....

谷氣......佢倆個唔低得我有車渣.  算啦 ! 算啦 !  重諗住晚了車佢地返歸.

我都係坐返地鐵就算, 好人係好難做. 

架車唔借啦 ! 找日先同你去郊遊才開車. 


2017.08.08

沒有留言:

發佈留言