2017年8月16日星期三

帶眼鏡返學。。。喂黑板寫咩呀!



又講人事管理課程的事.....?

這些課程想到想到是什麼職場的事,笑!

講借碌屎延續篇。

原來我真係睇人架,上次個女同學問我借碌屎我就唔借俾佢。 

今日幾堂無返學個男生要借,我就借俾佢重任得佢影餐飽,原來真係有不平等對待架。

鬼咩 !佢一見到我就拍我搏頭扮晒FRIEND 。 

衰野呀!他影完她馬上順手拿去又影一餐飽。 都唔知點講人地無上堂就要影一影我寫低筆記,她明明有上堂都要抄。其實,都無咩野寫過,笑了 ! 

鐘意影就影啦 ! 

煩呀!又追我份功課做起未。。。

未呀! 未呀 ! 等你同事交完資料我先開始收尾。 

今晚無帶眼鏡返學。。。喂黑板寫咩呀!佢地都要俾我煩了幾次....

呀 ! 有手機影慢慢睇返.


雪 
2017.08.16 


  

沒有留言:

發佈留言