2017年8月19日星期六

有夢的人是幸福


昨晚有兩個人又要數數綿羊仔, 也許受某個事情影響著.  在臉書有見到你也沒睡好. 我掛著數綿羊沒同你側計,無留言給你. 費事你拉著我側天光......



雖然,今日是星期六可以返晏點. 都係唔好三更半夜跳出來嚇你一跳, 到時你話我纏住你玩害你沒覺好好瞓,


實際是我敗了給兩隻羊仔, 數到一隻, 二隻咩咩羊時候, 手機就放在綿被上人也進入夢境. 昨晚做了個怪夢. 

笑....在夢裡我去簽契買了間好靚好大有花園似的古堡, 夢入面有一個好快樂的我又有一個擔驚受怕的我, 驚緊要供幾多錢一個月, 借到銀行貸款嗎 !? 間屋咁貴人開價都沒還價沒有查清查楚所有情序就簽了個大名. 好在.......這只是個夢.

有人話夢就是反影自己腦內所恐懼或者追求或者是得不到, 渴求的事都能在夢入面完成. 

我相信...有夢的人是幸福過瞓不著的人呀 ! 

喂 ! 你都是乖乖地去安睡不要晚晚也將嘆息聲劃滿在臉書的天空之上

我唔出來安慰你最主要是入夢...瞓著了控制不到嗎 !   有野側就早點找我啦 !

雪 
2017.08.19


沒有留言:

發佈留言