2017年8月18日星期五

你有什麼夢想呀 !? 我想知.......


我讀完這個課程後呢 !  有咩好做......

找幾個烹飪課程再學埋怎樣沖一杯正咖啡, 為未來事業作好準備 !

真係開食店 ? 主打買海南雞飯同豬助骨 ?

我咁懶又怎涯到這些做食物生意. 想想還可以.....阿哥想做我最多同他合股又唔想哥哥太辛苦.

他說要買咖哩牛腩, 可唔可以做咖哩豬腩我怕買牛會有因果報應. 朋友已勸我唔好吃牛最好戒了牠....雙層芝士漢保都唔好吃太多. 

我這些白日夢成日都發但總是很難實現.

喂 !  我在想開間食店只做早餐,午餐同埋要放公眾假期. 賺到人工就算...

但 ! 這樣想唔執立才怪呀 ! 

你有什麼夢想呀 !? 我想知.......

你唔好耍我說要在樓下開士多或者雜貨站, 買零食雪條同汽水呀  !


2017.08.17

沒有留言:

發佈留言