2017年8月23日星期三

天鴿來襲







天鴿來襲我們多了一天假期可以瞓晏點,可以同朋友在電話或網上閑談, 也可以在 whatsapp 內同朋友傳送危險大風吹短片.

我就多了一天時間進行我的秘密工作同將份功課作最後處理階段.近排廿四小時也分配不均.
沒爭取拍拖時間, 我倆這麼隱定也沒有驚他給另一個女人搶走.

不過, 佢阿媽驚我搶走佢個乖仔所以........

倒不如將時間讓出來好等他跟媽媽多點相處.....

哈哈 ! 佢呀 ! 我個通緝犯每次都話同母親大人一齊.

問佢有無同班豬朋好友去玩色幢,劈酒打牌局都話無,有時我都懷疑他是否這麼乖又孝順? 



剛剛我問他做緊什麼 ? 佢話打風呀 ! 咪同阿媽在眼望我眼囉.

細細聲問......你阿媽同被天鴿吹跌落水你在拯救誰呀 ! 

笑 !


2017.08.23





沒有留言:

發佈留言