2015年9月12日星期六

我的半天日記- 2015.09.11



上禮拜, 今日本來又有早茶約會, 沒應就當不出席.  同學在群組還未說厭...好嘈, 煩死一天幾佰短訊.

也許, 我掛住做功課同溫書...笑 ! 今日溫課的題有關預測成本...「o薯 」! 寫多幾隻字就俾你估到我讀邊科.  下兩堂就要測驗...我重未諗掂條幼稚園數學題.

需然我(私人) 沒有用網上銀行習慣, 但卻早早就申請了只是一直沒使用.  想多層, 而家估惑騙案太多, 唔懶得要急急忙忙去銀行取回個身份認証先.  多一重保安制度就無咁易有損失.

次次都叫我申請信用卡, 公司同事又叫, 銀行職員又叫...攞匯豐, 中銀張卡真的咁多著數 ???  我超怕唔記得找數要罸遲交手續費, 罸利息.  所以防身一張,二張卡加埋錢錢一齊已經去邊都唔洗怕.

扮做完事, 就作一篇文, 以上記錄著今日發生的事.  公告所有親朋友.

同學仔就千千萬萬咪撞入來. 



雪 - 2015.09.11
祝福你. 

沒有留言:

發佈留言