2015年9月23日星期三

月黑風高...約定去賞月



你都唔識路又唔知位置及情況.  唔好講笑...我已有約啦 !

月黑風高...驚有土匪山賊, 無人會上那個山賞月架...傻瓜.   你無節目咩 ?

那天, 我會去同朋友去另一個人山人海的荒山野嶺, 營火, 野餐兼火煱大會.  你唔怕陌生朋友我帶埋你去. 


唔想你一個人留家這麼悶, 帶你出去威, 帶你出去識識新朋友, 出街街玩啦 !

知啦 ! 知啦 ! 見到啦...近排成日同朋友去吵吵嚷嚷, 你那些朋友太火爆...

等我介紹些溫柔女生給你啦 !  不過, 你唔好講粗口呀....嚇親她們就唔好啦 !

激親我唔緊要, 激親新朋友...就是害我架啦 !? 

你呀 ! 記住要變回書文靚仔樣.

雪 - 2015.09.23


沒有留言:

發佈留言