2015年9月18日星期五

我想聽歌



四眼仔無戴眼鏡, 四眼仔貪靚.  不過, 我鐘意他戴眼鏡......

四眼妹一樣無戴眼鏡, 所以做人總愛糊糊塗塗,  睇不到朋友傳來歌名,  「妖 」! 用來罵佢這一個字.

用緊幾號字體呀 ? 

洗唔洗又細又蒙查查. 睇唔到就唔幫你播歌, 你自已在自已那邊播餐飽.
邊隻邊隻熱門歌收臟著他的最愛, 有他愛人時常說的所愛用字句. 擺明就是背熟了那些歌詞.

無留言, 無回應, 無歌聲, 無影片不過有打字.  

熟我的, 我就知我這個毛病, 有時都幾尷介. 

唔準亂想, 我無扮野. 

下一次你放大點, 我就會清清楚楚知道, 你鐘意那一首歌.  等一個特別日子我播番給你聽.

 不如你放大些字, 等我有新歌聽聽......

笑 !

雪 - 2015.09.08


沒有留言:

發佈留言