2015年9月15日星期二

好多魔鬼主意



好多思想撞擊, 好多胡思亂想, 好多魔鬼主意, 好多白痴想法...

笑 !

笑 !

哈哈 !  三更半夜時會打電話同你說得一清二楚, 嘈醒你是我樂趣.

我白紙黑字寫在這, 你問一問朋友, 問一問人 ?  有無人信先......?

我工作這麼累, 返學多麼的辛苦, 還有力同你玩發短訊, 還不睡覺纏著側計 ? 除非我失眠那一晚, 滿腦子倒蛋鬼主意,  吵醒你是我樂趣.

我晚晚也12:00前乖乖就枕, 有魔鬼主意也不感實行,

我是我驚你發短訊錄音, 吵醒我後不能睡多點.

是作文一篇定是真人事件......? 唔知呢 !?

雪 - 2015.09.15







1 則留言:

  1. 好友☁。*☀黃昏好嚟☼*`•開開心心話咁快又星期三呢
    好快就到中秋節喇喂•❣・。。゚♥記住要節制月餅&美食的魅力
    っˆヮˆ)っ*¨`*這才做到Ѽ齊齊.¤睡好吃好`・✱身體要好喇喂
    哈哈。ღ*當然•❣・。。゚♥齊齊繼續❥・゚゚❤幸福又簡單的生活呢

    回覆刪除