2015年9月29日星期二

玩韓 FEEL 蒸海鮮



中秋節飯聚那一晚, 原本準備了一些好平常飯菜食物. 事由每年中秋, 媽媽也話主要都是家人聚在一起吃個月餅食粒湯丸已經好幸福, 叮囑我不要弄太多食物免浪費, 免得又叫她吃隔夜冷飯菜渣.  
 
今年, 有個幾次無回家吃為事業拚駁又識飲又識食親人, 開飯前帶來一大堆海鮮花甲; 海螺 ;蛤蜊龍蝦......她叫我去找幾個蒸籠一邊蒸一蒸吃, 玩韓FEEL煱底放米煲海鮮粥 , 笑死我...她當我家有個專業廚房. 找來找去幾乎連火煱煲都沒一個似樣.  不過, 這晚因為她出現, 她隻龍蝦出現又真的帶來了食物化學反應, 笑不合嘴啦大家.

最後, 一碟一碟的慢慢蒸, 她說不用調味不用加鹽也不用加醋, 清蒸即可, 他們邊吃邊說著 : 「 熱住食好好味好鮮甜」, 我那些親人由細到大, 也一樣當正我是阿四, 班友仔一定好味, 難為我躲在廚房內看實個鐘蒸餐死, 蒸完扇殼下一秒又蒸什麼...?? 大叫 :「 你們快說, 等你話事」. 

趕頭趕命點都要坐低咬反隻籠蝦仔影反得一張相...

知點解無相 ?   煮到一頭煙點會有相呢 !? 一句好味...就耍我, 要我咁願做阿四去整餐死.

上網睇睇, 一煲過懶懶地咪都幾好.

雪 - 2015.09.29




沒有留言:

發佈留言