2015年9月13日星期日

終於有自已貓






兒時我養過好多隻貓, 幾多隻也忙記了 ! 正確來說是媽媽養的...因控制權在媽子手上.

養得最多的是 BB 貓仔, 好多好多好多...貓咪一年生幾胎, 有時一胎就有好幾隻之多.

每次 BB 貓仔養到斷奶後, 媽媽就會將牠一隻又一隻送朋友.  媽媽好衰...每次哀求她將一隻二兩貓仔留底家養也不讓步.  所以, 在過程中我早就學會了不要放上太多感情.  因為每次見到牠們一隻, 一隻地離開我. 亦都由難過, 不捨變成習以為常, 變成不變定律. 

家中養那一隻大貓咪個樣好惡, 又野... ;

點會生到這麼多貓仔...重隻隻都唔同色 ???  

所以呢 ! 我兒時玩伴就是那些真寵物.   記得有一年, 有隻灰黑白貓兒怎樣也沒法子送給人.

那年開始, 我終於有自已私人貓咪, 終於有一隻貓見証牠出生到養大, 到慢慢變老, 再到牠離開我.

喂...咪抓我呀 !



唔寫住啦 ! 牠抓緊我隻腳.....

雪 - 2015.09.12



1 則留言: