2015年9月13日星期日

預早寫明天一頁



你有感應禁勁....

「超 」! 「超 」!「超 」!

唔洗講, 都知我今日做什麼 ? 

昨天已預告了 ! 睇火呀 ~
唔可以出街, 又唔可以訓晏覺.

美白面蒙膏又塗完, 頭髮油又焗完.  腳指甲又剪埋, 好悶....悶到就發瘋, 所以要在這自言自語.

有邊個得閒同我發嗡瘋呀 !   有人無陪側計呀 !

最多俾個讚, 如果逗得我大笑的話.

嗱 ! 這一頁, 當明天的網誌, 返完學回到家筋疲力盡  ,  非常非常累累累.

想加, 想加幾隻字....唔係, 有時我自已想靜一靜, 無咩. 只想著寂寞, 寂寞一個都人幾好, 總好過不快樂時還要裝笑, 還要陪著大眾喧嘩, 還要不停地嘈嘈敝. 

在 FACEBOOK 見見好網友.  見到我不多發言, 唔好乍型唔好嬲.

雪 - 2015.09.12





沒有留言:

發佈留言