2015年9月22日星期二

整餅...今年我又食言


見到朋友POST自已整月餅照, 真係有種好特別, 好溫暖感覺. 

如果, 有時間我都想學學整餅, 整飽點.  可以將自已做食物同至愛親朋分享. 將月兒一個又一個送出真是一件很美事. 

希望, 可找到一個健康月餅食譜.  好幾年中秋前夕, 腦內總會浮起這樣子想法, 不過想還想, 還是沒有實際行動......

希望, 明年可以實淺我這個快樂願望. 

這些工作要提前準備...得閒就要逛逛, 找定個吉蒂喵公仔模. 

我記得應承過送你月餅戲言, 等多陣先啦 !  我未準備好.......這個節日前夕好忙.

送個現成...傳統月餅一個可以嗎 !? 反正, 我都是送人的. 

今年好似已沒有出吉蒂喵月餅 ????  想不通點解你還這麼孩子氣....



雪 - 2015.09.22

2 則留言:

  1. 。。゚✬*☾º°¨✫瞓覺呢✫☁° 晚安★º°¨♦
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
    ┈Zzz┈甜夢安睡┈Zzz┈

    回覆刪除
  2. ╔═╗╔═╗╔╗╔═╗┏┓┏┓。・゚゚・。。゚ʚïɞ
    ╠╝║║║║║║║═╣┃┗┛ appy❥中秋節
    ║═╣║║║║║╠╗║┃┏┓┃ 
    ╚═╝╚═╝╚╝╚═╝┗┛┗┛*¨*ƸӜƷ
       ⊹*¨♩❉•。❀*♬。´*•。♪¤。´♫*¨✿
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı
    ஜღೋ۩۞۩ஜღೋ۩۞۩ஜღೋ۩۞۩ஜ

    回覆刪除