2015年9月4日星期五

無訓覺怎發夢.



昨晚做了一個夢...

唉 ! 因咩事成日發夢, 又無吃大頭菜 ? 夢入面俾班黑社會彪形大漢追殺.

有架的士, 打爛了個檔風前幕玻璃, 我和他跳上了這架的士, 向著北面海邊逃走.

行到一半發現快無油, 去了油站入油, 點知一邊入一邊漏油.

寫完後, 字變細又反白.  刪除後...我懶啦 ! 不重覆寫.  

我真係常常發夢, 可能夢太真實, 太緊張剌激. 訓醒時候人也總像沒睡過似的. 

你昨晚有沒有做夢 ?  問問姐....

問都多餘啦 ! 你都唔洗訓......又怎會有發夢呢 ! 

點解...? 你可以一日只睡幾個鐘...係咪真的晚晚也不用睡 ? 

雪 - 2015.09.04





2 則留言:

  1. 放心呢...我好返好多呢...咳兩聲咋
    休息多幾天...都煮番飯...煲湯飲下呢
    好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★週末快樂
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈Zzz┈瞓覺喇喂┈Zzz┈
    哈哈...今天fb回覆我的網址呢
    不過唔比我用神鳳或神婆花名
    要我用英文Anna chan 啊

    回覆刪除
  2. 神鳳, 我負了你....而家才見到你留言. 我知啦 ! 一睇就知是你 ! 祝晚上好.

    回覆刪除