2015年9月10日星期四

吃了件 8oz 牛扒


原來我識好多人也是今日生日.  一早起身...

個電話真係俾佢地一人一個留言, 食鬼晒我的電.  佢就最底錫, 無人知太太在今天生日, 專登私我話我知...暗示要我在群組上祝福她.

引爆發一個, 二個, 三個的祝福留言.   衰 ! 人地以為我有心整估, 搶風頭破壞氣氛.

算啦 ! 見你咁老友, 搞中秋聚回我唔應機, 又專登撥留私人留言, 平時待我特別好.  就幫你一次啦.

真係好 sweet ! 有男人如此......

今晚, 同她/他去吃了件 8oz 牛扒, 享受了件芝士 cake ......

禮物...未送呀 ! 出年先一起送......

她說要我補送, 按一年歲送回一份禮物.   瘋了......

真係, 好大想頭的靚妹.  瘋了 ! 哼...哼...哼...

靚妹仔 ,  禮物一個年頭又怎會只得生日天才送一份呀 !?    好貪得無厭......


雪 - 2015.09.10

沒有留言:

發佈留言