2015年9月20日星期日

學學環保



雖然, 我有時幾大花筒, 有時又好慳家...總括來說都不合格的.  

但相比起某某朋友真的自虧不如, 我都要在這方面多點學習.  又返學...唔講這些住. 

我係話要學學環保, 要身體力行多點愛護地球. 做多點有義意事...

你呀 ! 係呀...同你講呀 ! 平時要多關顧弱勢社群.  啱啦 ! 啱啦 ! 多點呼籲...你咁多公眾朋友, 又有女主播 fans .  一呼百應啦 !

你知啦 ! 我朋友不多沒什麼人有反應, 又要返工那時間做對義工喎.

得啦 ! 得啦 !

輕巧點...這些易於實行話做就做.

我會順手關燈, 關冷氣, 節省用水......少印紙章多用循環公文袋.


笑 ! 做好耐啦...日日都做緊. 

你做未呀 !? 嗱嗱嗱...咪開行冷氣呀 !

記住唔好要鐵鑵月餅盒, ok~

雪 - 2015.09.20



沒有留言:

發佈留言