2015年9月6日星期日

答應事可以講講就算



唔係我起唔到身, 我知他蒲完要訓, 費事給予壓力俾他訓晏點做懶訓豬.

閒時, 假日都喜去劈酒...最鐘意又話酒醒未過. 攤在床上賴床  

唔想變佢阿婆日日提著佢, 嘴咒他起唔到身...預好了啦 !

約了幾次架啦 ! 一話整親腳, 二話看足球無訓, 要不就話開夜無訓過覺. 

等佢起身日, 我都午餐也吃完囉. 

一陣自已找節目做做面, 逛逛街或者睇場戲好易又一天. 

好朋友...上山的事唔洗記住答應過我, 做唔到我也不會怪你的.

找日,請吃飯補數重好, 又喔一餐. 

不過, 你唔好飲太多, 對身體無益.  做咩事會鐘意飲酒......? 

雪 - 2015.09.06


2 則留言:

  1. 好友✫☾.•*☁早唞✬*¨★大家都發個甜夢啦┈Zzz

    回覆刪除
  2. 好友....對不起, 真係睇唔到, 而家回遲嗎 ? 一陣去你家跟你謝罪.

    回覆刪除