2015年7月1日星期三

怎樣提防騙子,遠離壞人



這是朋友占卜, 占卜唔可以盡信, 那裹有這麼多高人呢 !  這個掛是什麼意思 ?  好多時有朋友傳來古文, 歷代記錄書藉內容給我學習.

上次, 我是有說過會好好保存那薄白學本書.  也許, 媽媽執屋時唔覺意拋棄了, 也許, 她放得太好本書同我捉迷.  一時半刻沒法子找來了.   

大男人要借書......我係有之前但唔知放了在那兒, 都唔知點跟他說好, 一陣又以為我喔佢無又話有, 有又唔想借 !  佢自已多疑俾人喔得太多也難怪...

你不是說笑嗎 !?  睇書學觀人, 睇寫字看品德.  幾時當了高人可以閱人於微呀 ?

他開口埋口說身邊有很多黑厚人, 冚害他為樂, 表面似幫你實質害死你, 以他為假想敵人, 現在要學會怎樣提防騙子,遠離壞人, 所以想借我本書參考, 研習當中奧妙....

嘩 ! 本書好厚睇完都一年半載啦 !

我 ! 奉勸了他...壞人就看準你弱點, 由始至終都是想拿你著數. 初相識就對你好到不得了就要防一防啦, 識幾日就話老友肯為你上刀山落油鑊...? 明明那個一早就是你天敵你怎可當沒事發生過...還可以當老友 ?

活了這麼多年他連好人壞人都不懂分辨.  我真無話可再說....他有時幾天真得幾可愛.

唯有真誠的祝願他好運. 唯有默默的送上祝福, 以後出在他身邊的都要是正義朋友.

雪 - 2015.07.01

沒有留言:

發佈留言