2015年7月29日星期三

我愛黏家多點....









他要約我吃泰國菜, 話說店裹有款青木瓜沙律好好味, 酸酸地好醒胃. 

知我愛泰國菜, 可惜這個 HAPPY FRIDAY 已佳人有約啦 !  我上星期開了群組一呼百應, 有人要萬歲請吃私房菜. 我又怎可以失約......好幾年沒見面的友友.

之後, 

他多打了六字 「那明天.......那明天」

我唔想太累, 所以正面沒回他.  只回他貓圖案, 他猜得到我想怎樣.

在想想什麼日子吧 ! 在窗台前遲疑了, 我應怎樣回覆...

掛條線扮口吃...吃食螺絲地拒絕他, 定是打幾隻字話膝頭痛不去街, 膚洐著他先 ?

相信任我擇日子的他會就就我時間日子嗎  !?

衰鬼 ! 單身的我 (男朋友不在時) 真係好多約會....想去的話.

不過, 我愛黏家多點....


沒有留言:

發佈留言