2015年7月7日星期二

同朋友吹水攞定心丸



一萬, 二萬, 三萬.......又穿到多點 !? 無眼睇...

睇著個價位計著計著蝕了多少錢.  最衰高人俾個 NUMBER 我.  

中午要同朋友吹水攞定心丸...

佢話唔洗怕, 有錢睇準過多幾天可買多幾手, 難得機會遇希債危機大跌市. 金隔市場有升有跌才是最正常不過現象.  要是遇上人命戰事就另一種說法..... 

我都說自已唔啱買...他說 : 「俾你唔怕個 NUMBER是香港大藍籌又唔是A股又有磚頭又有碼頭又有酒店,  無事最多渣耐點...一定中, 一定發過幾年. 哈哈哈 !

可惜我無子彈亦都無膽量買多兩手...WOO , 無搞我. 

睇佢說得多輕鬆 , 跟住拋出股神巴菲特的金句:「當別人貪婪時,你要小心翼翼,但別人恐懼時,你不妨貪心一點!」

我問 : 洗唔洗止蝕呀 !?

他說  :你唔煩又有時間睇實咪學人炒即日鮮, 應該會跌多幾天.

我就話最好不掂.....又要成日掛實佢, 睇實部手機看價位.  煩成.......


雪 - 2015.07.09 


PS....此仍朋友胡言亂言發嗡瘋對話, 絕無參考價值. 

 



2 則留言:

  1. ✬*´¨◇好友★。゚☾瞓覺豬了♦・゚☆甜夢❉晚安☁´¨- ҈ -

    回覆刪除