2015年7月11日星期六

今晚是AA 制飯局




一陣間要出門, 先去銀行禁錢錢, 銀包仔一個仙都沒有了要取點錢.  今晚是AA 制飯局.

中午找點什麼吃好呢 ! 回家再做個美白面模, 準備今晚重要約會.

今晚她應該不會出席, 她沒在群組之內一直失去聯絡.  特然間想念起她, 想起一個曾經很要好, 很好同學. 希望可以再見到她......有時緣份真的要繫維, 一直都是我錯將友情放得太輕之過.

好好笑. 他在群組上重覆寫著 : 「大魚腩, 鯇魚腩, 鮭魚腩早點到呀 !  」

雖則他第一個繳請我做當魚腩俾佢劏, 我怎會幹這些無把握虧本遊戲......笑.

今日不可以陪男朋友啦 !

只是...這段時間他突然好痴纏, 成日都失親無神的出現...他說, 走之前打俾他, 會飆車來再同我兜兜風.

想點呀 ! 一時又唔見人, 一時又有約都要來見一面.

喂 ~ 星期六快樂呀 !

雪 - 2015.07.11





2 則留言:

  1. 週六愉快!您的小說呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難寫, 小說唔是咁容易. 你就容易我有難度...
      早呀 ! story teller.

      刪除