2015年7月12日星期日

壞腦...中毒也許唔知發生什麼事. 



死啦 ! 死啦 ! 死硬.....真香味濃烈.

Miss Lee 話叫我負責整相話唔鐘意人按手機原因, 她沒有裝 whatsapp. 我唔感話手機壞壞地, 就是唔感 say no...

手機又中毒, 今早facebook 又入唔到. 而家返唔到家......

好有俾 facebook 封鎖了似的.  我LOGIN 我@#%部!!v魰腦.  隨時連這邊也出問題...



睇睇有無朋友幫我入去看看什麼事.



死啦 ! 死啦 ! 死硬.....真香味濃烈.

Miss Lee 話叫我負責整相話唔鐘意人按手機原因, 她沒有裝 whatsapp. 我 唔感話手機壞壞地, 就是唔感 say no...

手機又中毒, 今早facebook 又入唔到. 而家返唔到家......

好有俾 facebook 封鎖了似的0永寸胥化決易水,.  我LOGIN 我部腦.  隨時連這邊也出問題...



睇睇有無朋友幫我入去看看什麼事.



死啦 ! 死啦 ! 死硬.....真香味濃烈.

Miss Lee 話叫我負責整相話唔鐘意人按手機原因, 她沒有裝 whatsapp. 我 唔感話手機壞壞地, 就是唔感 say no...

手機又重病, 中毒加深.  今早facebook 又一陣, 一陣又入唔到. 剛剛返唔到家......

好似俾 facebook 封鎖了.  似有人愉了我 ac 俾人LOGIN 咗我部腦.

隨時連這邊也出問題...

版面又轉了英文版....搞咩呀 !  好不安, 好擔憂......

有無高人教教我應該怎做, 點算呀  !? 


有無朋友入過我 facebook  ?

你睇睇這邊寫寫吓會變成這樣.......我真感到有人控制緊我部腦.

電腦專家快幫手.    \\


暈一陣先. 

雪 - 2015.07.12










沒有留言:

發佈留言