2015年7月22日星期三

單身美好



昨晚提起病患事...有無嚇親你. 

今晚急急忙忙...我始中仍是喜歡愛情感覺, 中毒一樣去愛一個人是幸福 ?
如果...依然單身朋友想中幾耐毒都無問題, 不用為人負責...鐘意怎樣放縱就怎樣任意而行, 可蓋括一切說都來得是幸福.

如果...已身為人婦, 見到落難舊情人時又忍不住去翻動埋在荒無地帶中情絲.  唉 ! 是累人定累自已...這些情節多數由電影中明星和歌聲去演譯.  理所當然會拍得好浪漫再加上好多激情. 現實又怎會發生這麼荒謊旦事.

如果...要是發生在自已身上, 我情願將這些引爆愛和恨炸藥拋入大海, 千萬也不要發生在我身上, 我沒發面對這些復雜場面.

單身還單身...你呀 ! 同緊你講...唔好太濫交 


早兩日我睇見你有女生在身邊...這一次要好好愛惜人如果認真的話! 

雪 - 2015.07.23




1 則留言:

  1. ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓  ✬*¨✫
    ┃晚┣━┫發┣━┫夢┃ ¸.•*¨`*•☾
    ┗━┫晚┣━┫好┣━┛•*☁
     :┗━┛:┗━┛: .⊹*¨`*•★
     ✱   .✱   .✱
    好友.•*♦good night 喇喂・゚。Zzz*¨
    天天時刻心情好話咁快又星期四

    回覆刪除