2015年7月8日星期三

衰衰咁...話想聽我把聲


衰衰咁...話想聽我把聲,笑. 


喂 !  邊位 ? 有咩緊要事 ?

無呀 ! 幾日無聲無氣, 想聽你把聲.

好得閑....?

係呀 ! 無事幹...

而家做緊什麼, 不用上班 ?

去緊銀行打薄看看個租客交租未...嘆緊下午茶.

你唔上網查, 要專登去銀行 ?  擺明借D E偷懶. 

我好忙......你唔好找我來消顕, 我看電腦睇到眼痛 .


之後, 她又說笑話今日8號, 聽日9號, 大後日就10號...

我馬上想放假是真的打風就好, 差一點俾她整估到我.

之後, 好說星期六幾多號 ?  記唔記得 ?

知啦 ! 星期六11號約了你和MISS LEE 在灣仔吃飯聚會嗎  !

得啦 ! 我一定不會遲到.....收線啦長舌,唔同你講啦 ! 



2015.07.08









沒有留言:

發佈留言