2015年7月24日星期五

肥佬, 人又蠢又無記憶





BF  will back home tomorrow..........la !! WOO ! WOO ! WOO !! Haaaaa  D5354 English writing

Have a nice and sweet day tomorrow  ! 

...............

...............

...............


我唔知呀 !  都是讀書時無專注.  英文又唔多掂...張圖唔是俾小朋友看.  俾自已用架...無話俾人知呀 !
靚女經理走啦 去了冰天雪地嫁鬼佬 ! 再無人包容我幫我...寫唔掂無得再求助...




 魔鏡 ! 魔鏡呀 !!! 可以變返個靚女好同事給我嗎 !? 而家個肥佬, 人又蠢又無記憶, 一日要我提佢30次....提到31次佢唔hard feeling 我都好hard feeling. 

連 FOB 都唔識解......


重點可以只意他會幫到我呀 ?????  


sn0w


PS....要隱身講緊是非. 

2 則留言:

  1. 好友✬*¨✫•*☁*★晚安喇喂⊹・゚☾。Zzz*¨✱
    ╔══╗╔══╗.╔╗╔╗。・゚゚・。週末
    ╠══║╠══║.║║║║╔╗。・゚゚・。。゚Ѽ
    ║══╝╚══║.║║║║╚╝
    ║░═╦╦═░║.║║║╚═══╔╗ ╔╗
    ║░═╬╬═░║.╚╝╚═════╝ ╚╝
      *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。    
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳, SORRY 隨了SORRY 都唔知用咩來形容, 而家才回你, 好少留在這邊玩....FACEBOOK 見啦 !

      刪除