2015年7月4日星期六

是唯獨你不可失去 (追)



這一生 也在進取
這分鐘 卻掛念誰
我會說 是唯獨你不可失去



好無意思一天, 我腦埋塞.

想找套影片又不滿意, 想找首歌又唔知放那一首好聽, 最熱...

寫網誌又沒題目好說, 近日又沒找朋友側計, 沒他在身邊出謀獻策, 我怕你都睇厭啦!

whatsapp 群組我隱身多時 ? 係呀 !  那度太多人唔想答, 想自已一個留多點時間.

好似有早期自閉症.

各方好友, 請不要怪我沒到訪也沒留言. 近日, 表面快樂, 內裹鬱結所以我要避開一些
傷心難過地方.

點首情歌陪你過這一天, 等你和我都沒這麼悶納.

雪 - 2015.07.04



沒有留言:

發佈留言