2015年7月18日星期六

偷相 (故技重施)







其實我自已真的幾鍾意這一張相, 這些暗暗沉沉顏彩.  今日我都好無奈的要急急落架.

受了某人給予無形壓力, 早幾日才說給朋友偷了個版面照片, 我就急急忙忙轉一轉, 反正都掛了好耐自已也看膩了.  花了很多時間擇相......

誰會了及, 掛相才幾天那個他又來重施故技, 你們幫我啦 ! 幫我評評理他想點喔.....

偷完一張又一張, 係都要整倒同我一模一樣似的, 係咪想熟悉朋友誤會.

上次那一張諗住他喜歡就由他斷續使用, 也一句沒說.

雖然, 上面照片是網絡照片我都是搜尋回來的. 但我與畫師無關係又不知他是誰, 欣償他才選用.

 GOOGLE , WECHAT ......同一命運/ 相同情況.  俾我發發勞騷先啦 !

而他是我現實哎呀朋友, 偷偷偷.
那張相片是我花了很多寶貴時間, 才攝影到出來送給網上的某個好祟拜考叻攝影師, 專登用來同他分享攝影樂趣.

問都唔問就......ctrl +c 和 ctrl v 取走了兼掛在自已版面.  他有無考慮過我入到他網頁見到時感受 ?  我又唔禁話佢又無法阻止他自已網上行政事務.

同他又不熟到可以隨便到一件外套可兩份著. 成日開口埋口話自已是有學識高人...連這樣最基本客套/點點尊重都不懂, 睇怕真係有病也不一定.

谷氣以後都唔換相等他無得偷.

朋友你話...點算好 ! 又唔話得, 又唔可以BLACK LIST , 又唔可以罵佢.  

 雪 - 2015.07.18







沒有留言:

發佈留言