2015年7月21日星期二

今日去了看政府醫生


寫真呀 ! 今日去了看政府醫生.

看完醫生去接男朋友放工, 政府診所排好耐...個位置收發有問題 !?

斷通訊了一個下午, 出來時都沒下雨...問問個傻人還要我去接他嗎 ?

佢話, 無帶傘假的, 想見我才是真的, 他最想知醫生怎樣說........

我扮個鬼臉...唔死得住.   醫生話要準時食藥, 唔可要一時愛吃一時又不愛吃.
記著要食足五日.

食完飯, 我就走啦 ! 有點累.  想快點回家睇電腦......

有些文件傳了回家做, 又要趕著交報表 !

睇睇這個多麼可憐病貓......真想叫他快點包養我 ! 唔洗要吃飽飯都得架.


雪 - 2015.07.21





 






2 則留言:

  1. ✬*¨✫º好友★・*☾.•☁甜夢・゚。Zzz
    ▓╔╗╔╗╔╗╦╗ ╦╗╗╦╔╗╗╔ ╦
    ▓║╦║║║║║║ ║║║║║╦╠╣ ║
    ▓╚╝╚╝╚╝╩╝ ╩╚╝╩╚╝╝╚ ║
    ♬*♪Ϡ₡*•♫*Ϡ₡*♫•Ϡ₡*♩♪•.Ϡ₡*•

    回覆刪除