2015年7月15日星期三

你倆個竟然偷偷地約在一起



你倆個竟然偷偷地約在一起,  知我要返大陸上班竟然不等我 ?

我要與你們一起, 我又要去呀  !

好衰, 好衰 ! 沒有通知我, 預早點提提我嗎 !? 他竟然忙了我們早在一年前約定.  

哈 ! 他說......是你自已忙記無寫在記事簿...倒轉頭說我是失憶. 

超 ! 一年前約唔記得好好笑咩 !  笑啦....我會嬲你, 嬲返一年.

算啦 ! 今晚回程早就約了女友一起去 SOGO盛夏星級購物日. 

行十分鐘也懶得去會合你們.  我費事o左你倆個依泣...費事做燈泡.  

我買完東東都會早點回家, 早點說晚安累累呀 !

雪 - 2015.07.15




沒有留言:

發佈留言