2015年7月5日星期日

懶得理佢點



失戀感覺係點 ?

我點知你這麼多, 你最鐘意推倒所有, 自閉沒見朋友, 一時叫生一時叫死.
反正都唔想見朋友也應包括我啦......

感覺, 他又飲醉酒又傅來胡言.   

係哎 ! 避開吓先......

無藥可助, 等他醉醒才算.

坤佢唔得閑.....無坤佢, 我真係有事做, 放一日半假...日常自已也要分配給親人, 男友, 好友, 知已.

昨晚已在1:00多來留言, 又話擔憂她又話放不低. 但又想探望......

都說十二點要男跪安, 點知又來一個煩人咗我好夢.

一陣又話點點點...問我點, 又話煩又話唔知想點, 最後就一味只想飲酒.

點可以為他情傷花這麼多時間去安慰!

懶得理佢點點點, 又點點點.

雪 - 2015.07.05

2 則留言:

  1. 。☾ ೋ❉好友★・゚゚☁晚安☆*´¨✬・゚✱

    回覆刪除