2015年7月5日星期日

當你交白卷



題目我已交出, 現在就睇你看你怎樣按動桌上膠制, 按題寫出我滿意, 喜歡文字 !

諗諗去, 看你點作 !?

唔好再乍病, 唔好再再拖, 唔好再作傻, 唔好扮頭痛, 唔好扮忘記......唔好裝做笨樣出來.

也更不要說剛失戀面壁中......如果寫不到我給你題目, 就寫你當刻失戀感覺吧 !

我會幫你好好保留, 日後你好番平靜之時拿出來交換, 到時我自會大聲說出想要的東東......(奸計.)

係時候啦 ! 再見不到就當你交白卷, 永遠也不用再傳過來......

我亦不會再多一次追問, 再一次提你.

當日我答應過事就此作廢.  

雪 - 2015.07.05



沒有留言:

發佈留言