2015年7月10日星期五

哈哈哈 ~ 交完功課啦 !








無錯! 你估中今天要一頁現代愛情故事. 


無呀!  花足腦根寫一頁網誌已搞到我內傷嘔電. MUR 都嘔乾嘔淨. 再太認真想的話怕為了這頁網誌而滿頭白髮

笑.....上面也是說說笑, 下面的都是胡亂寫寫作作. 


好入正題現代愛情故事會是怎樣 ?

1. EASY COME EASY GO
2. 這個唔岩, 那位又唔夾, 那就另一位
3. 鐘意一拖正選二拖膽大妄為(找多兩個後備情人)
4. 只要那個有錢有樓就是第一選擇, 阿媽包補唔會激親乍形.
5. 無男人愛找個女人也不錯吧.
6. 女人死都要咬著個男人唔放, 為愛而出買自已, 好 CHEAP AR個大陸女星宋小姐.  

點解我們愛情會變成這樣 ?  是否真的如以上所寫 ?

收起了甜蜜愛情, 埋葬了愛人字句因為我代入了作者個縮影, 腦子已給王晶大導演所污染. 

我一邊睇一邊罵, 真係好爛片, 真的難為了也浪費汪阿姐交出來好戲.

說真的, 我喜歡愛情故事, 男俊秀高大英偉.......................................
                                     女貌美如花似柔情似水..........................

逗號係唔話你知太多, 真的係未諗到.

哈哈哈 ~ 交完功課啦 !

雪 - 2015.07.10







2 則留言:

  1. 王晶果套我冇睇,不過據聞口碑唔係好好。你唔係好buy 咁

    回覆刪除
  2. 如果我在家吃飯時有睇...點點. 真係好膠...好離譜劇情, 大陸女星又醜樣, d戲又水. 可能他要就大陸市場.
    你有時間睇睇有些外境是影樓牆紙, 天色是燈光. 大部份都好假....
    有睇, 有笑到好大聲, 有罵...見識吓.

    回覆刪除