2015年7月20日星期一

遲到俾人乍型



遲到俾人乍型 : -


四眼仔...今日話等我好耐.  發呆坐係個亭度眼光光望月光, 我見到他時候又沒逗逗佢...
扮懵扮無事發生過.  立聲都唔出.....拖住佢隻手就行.  佢咪嬲爆爆...

佢 <B> 開我隻手 (個字唔識打, 諗好耐啦)  !

我知道自已衰咩架 ! 笑....掛住玩遲了出門口.

佢話我玩電腦玩得太瘋狂 ! 驚我戀上部腦怪癖.....

得啦 ! 我會會好好控制自已, 弟次唔會令他要多等.

錫啖先......

馬上怒氣化為風煙...佢唔會嬲我好耐, 一陣就可笑翻.


SHE IS LUCKY ? WHO .....AR ? 

雪- 2015.07.21



沒有留言:

發佈留言