2015年7月6日星期一

投訴, 我投訴


睇緊啦 ! 古仔做那場戲 ? 係咪好好笑...

笑, 我自已也剛剛睇了點點, 唔只喜歡個男主角, 個女主角也很喜歡.  這是一部非一般的愛情小品, 現代愛情和鵝眉山妮姑墮愛河...

本來, 早就知你會鐘意.  今晚, 隻眼有點痛...所以, 我寫短一點, 睇一段, 笑一陣.

唔同你說太多啦 !

我要撤撒野先...俾個唔是好熟朋友偷相, 偷了我版面放在他自已版面上.  搞到我要急急急十萬火急, 無靚相也要先換, 是是旦旦轉將花花相. 費事...費事陌生人以為我偷他的.  又或者.....
唔禁想太多...


點會咁架 !? 點可以連朋友版面都偷......


都唔KNOW好嬲定好笑.

雪 - 2015.07.06

沒有留言:

發佈留言